Eigenaar Alper Gedik van Supermarkt Buurman aan de Maerten van Heemskerckstraat 22-24

Met veel plezier stellen wij één van onze jongste, nieuwe, ondernemer aan jullie voor; Alper Gedik van Supermarkt Buurman. Alper is 21 jaar en woonachtig in Amsterdam.

In deze roerige tijden in verband met de coronacrisis heeft hij toch de stap gezet om in Heemskerk een nieuwe onderneming te starten.

De supermarkt is gevestigd aan de Maerten van Heemskerckstraat 22-24 waar voorheen reisbureau TravelCare was gevestigd. Alper is door zijn goede vriend, André, getipt over het leegstaande pand en sinds vrijdag 26 maart jl. is zijn winkel geopend voor publiek.

Buiten het feit dat je hier gezellig lokaal je boodschapjes kunt doen, ligt bij Alper wel de focus op het online bestellen via www.buurmanbezorgt.nl (klik even door om het uitgebreide assortiment te bekijken) en deze bij je thuis te laten bezorgen.

Daarnaast is het de bedoeling dat als de avondklok wordt opgeheven zijn openingstijden verruimd worden tot 3.00 uur, zodat je ’s avonds ook ruim de tijd hebt om nog de boodschappen te doen voor het diner óf voor het ontbijt.

Het ondernemen zit bij Alper in het bloed en in de familie, want hij heeft al 3 jaar een succesvolle supermarkt in Amsterdam, samen met zijn broer. Ook zijn vader en opa hebben altijd in de foodbranche gewerkt.

De winkel is voorzien van een uitgebreid assortiment; food & non-food. Hier en daar worden nog wat plekjes opgevuld, bijvoorbeeld voor verse producten (gebak, brood), producten uit de vriezer en producten uit het buitenland. Op dit moment verkoopt hij al wel verse olijven uit het Midden-Oosten en Pools bier. Uiteraard zijn er ook al veel Turkse producten te koop.

Voor de deur is een start gemaakt met verse groenten en fruit. Alper is druk bezig om ook dit assortiment snel uit te breiden naar een flinke uitstalling.

Op de foto is te zien dat hij inmiddels een indrukwekkend wijn assortiment heeft. Op de kaartjes staat duidelijk aangegeven bij welk gerecht welke wijn het lekkerste smaakt. Ben je een wijnliefhebber, dan is het zeker een goede reden om even bij Alper en zijn collega’s binnen te lopen.

Voor het ophalen en versturen van pakketten via UPS kun je ook bij hem terecht.

Alper ontvangt je graag in zijn nieuwe winkel in de Maerten van Heemskerckstraat en met de inmiddels verspreide flyer ontvang je een korting van 10% op het gehele assortiment, met uitzondering van tabaksartikelen & evouchers.

Graag tot snel bij Supermarkt Buurman!

Supermarkt Buurman
Maerten van Heemskerckstraat 22-24