Slagerij de Roode

Gerrit van Assendelftstraat 26, 1961 NK Heemskerk Kaart

Bij Slagerij de Roode in Heemskerk hebben wij kwaliteit en goede service hoog in het vaandel staan. Doordat wij veel productie in eigen beheer hebben, kunnen wij u uitstekend adviseren over onze (h)eerlijke producten.

Daarnaast hebben wij uiteraard ook diverse aanbiedingen. Zo kunt u wekelijks bij ons terecht voor vaste aanbiedingen, maar verrassen wij u ook dagelijks met wisselende week- en weekendaanbiedingen. Kijk hier voor meer informatie!

BBQ en catering
Wij helpen u graag verder! Bij grotere groepen adviseren wij tijdig te bestellen. Tevens is hetmogelijk om bedienend personeel of een ervaren barbecuekok te reserveren! De kok wordt voor minimaal 2,5 uur ingezet. Gedurende het gehele barbecueseizoen, zeker op de warmere dagen, hebben wij tal van barbecuespecialiteiten in ons verkoopassortiment. Kom langs en laat u informeren en adviseren! Heeft u daarbij nog vragen of speciale wensen? Laat het ons weten!

Klik hier voor onze BBQ- en cateringfolder!

Rundvlees
Ons kwaliteitsrundvlees is afkomstig van een boer in Brabant. Bij deze boer lopen de runderen vrij in het weiland. Tijdens de opstalling staan de koeien in grote, ruime stallen, waar ze voorzien worden van goed, verantwoord voer en goede leefomstandigheden. Dit alles om de koeien een goed leven te geven en de kwaliteit van het vlees te optimaliseren.

De hele runderen snijden wij vervolgens zelf uit, zodat wij u een goed stuk vlees kunnen garanderen en u van A tot Z kunnen bedienen.

Varkensvlees
Ons varkensvlees is afkomstig van een eigen leverancier die werkt met Milieukeur. Het welzijn van Milieukeur-varkens ligt op een hoger niveau dan in de gangbare varkenshouderij in Nederland. Dat wordt bereikt door:

• een goede huisvesting van de varkens
  • minimaal leefoppervlakte van 1 m2 (vanaf 1-2-2015)
  • hygiënemaatregelen
  • natuurlijk dag- en nachtritme
  • goed stalklimaat
  • extra controles op diergezondheid
  • het minimaliseren van het gebruik van antibiotica
  • het geven van schoon drinkwater
  • het niet castreren van de varkens
  • het behoud van een langer deel van de staart; tegengaan van staartbijten
  • het ter beschikking stellen van speelmateriaal en schuurborstels
  • een betere brandveiligheid in stallen
  • extra keuzemaatregelen voor een nog beter dierenwelzijn

Milieukeur is betrouwbaar. De controle en certificatie wordt uitgevoerd volgens Europees vastgestelde normen (ISO/IEC 17065:2012) onder toezicht van de Raad voor Accreditatie. Varkenshouders worden jaarlijks gecontroleerd op de Milieukeur criteria voor dierenwelzijn, diergezondheid en milieu.

Kippenvlees
Ons kippenvlees is afkomstig van 100% Hollandse kippen. Deze kippen staan bekend om hun betere smaak, wat het betere leven van de kippen als grondslag heeft.

Maaltijden & soepen

Dagverse maaltijden

U kunt bij ons terecht voor dagverse maaltijden, die we allemaal zelf bereiden. Wij maken hierbij gebruik van lekkere, verse ingrediënten en uiteraard ons eigen vlees. Hierdoor weten wij precies hoe we onze maaltijden zo lekker mogelijk kunnen maken. U kunt bij ons terecht voor onder andere Hollandse, Italiaanse, Surinaamse en Aziatische maaltijden.

Verder verkopen wij ook maaltijden zoals hachee, gebraden gehaktballen, lasagne en sudderlappen. Gemakkelijk, snel en vooral erg lekker!

Heerlijke soepen

Ook voor heerlijke soepen bent u bij ons aan het juiste adres. We hebben ze in allerlei soorten en maten, gemaakt van wederom de beste ingrediënten. U hebt de keuze uit:

• Tomatensoep
  • Erwtensoep
  • Kippensoep
  • Goulashsoep
  • Bruine bonensoep
  • Ossestaartsoep
  • Aspergesoep
  • Pompoensoep
  • Uiensoep
  • Bospaddenstoelensoep
  • Seizoenssoep

Saladeschotels

Op bestelling kunnen wij fraai opgemaakte saladeschotels voor u klaarmaken. Deze schotels worden door ons voorzien van een rijkelijke en passende garnering en zijn naast een lust voor het oog ook nog eens bijzonder smakelijk!

Wij bieden u de volgende varianten:

• Huzarensalade (rundvlees) € 6,25 p.p. (minimaal 6 personen)
  • Scharrelsalade (vegetarisch, bevat ei) € 6,95 p.p. (minimaal 6 personen)
  • Zalmsalade (vis) € 6,95 p.p. (minimaal 6 personen)

Uiteraard is in overleg nog veel meer mogelijk! Heeft u speciale wensen? Laat u informeren en vraag naar de mogelijkheden bij ons in de winkel!

Voor actuele informatie kijkt u bij ons op de website!