Niti Dental Tandartsenpraktijk

Kerkweg 80A, 1961 JE Heemskerk Kaart

Zaterdag Gesloten

Niti Dental is dé familietandarts in het centrum van Heemskerk. In 2017 hebben wij 2 tandartsenpraktijken samengevoegd op de Kerkweg en zijn wij gegroeid tot een moderne groepspraktijk. Ons doel is om cliënten te helpen hun gebit hun hele leven te behouden, want er gaat niets boven uw eigen gebit! Dit doen we door een combinatie van kwalitatief hoogwaardige tandheelkunde, persoonlijke aandacht en begeleiding, vakkundig advies, en professionele en transparante behandelingen.

In onze praktijk voeren wij allerlei behandelingen uit zoals o.a. wortelkanaalbehandelingen, facings, kronen, onzichtbare beugels (Invisalign), gebitsreiniging, en bleken. Om de kwaliteit te waarborgen zijn al onze tandartsen aangesloten bij het Kwaliteitsregister Tandartsen. Tevens zijn wij makkelijk te bereiken en je kan gratis parkeren voor de deur. Maak gauw een afspraak, onze lieve assistentes staan u graag te woord.