Intercity Boutiques

Ruysdaelstraat 25, 1961 RM Heemskerk Kaart

Wat begon met één winkel, is Intercity Boutiques momenteel uitgegroeid tot veertien Boutiques verspreid over Noord-Holland én een webshop. De collectie van Intercity Boutiques is er voor ieder moment van de dag. Samen met de Style Advisors & de inspirerende damesmode van o.a. Vero Moda, Only, Vila, Geisha, Cup of Joe denim en Colourful Rebel staan wij dagelijks voor je klaar! Heb jij dat warme en positieve gevoel aan je aankoop overgehouden, dan is het voor ons geslaagd! De dag begint beter als je je outfit met plezier aantrekt.

Heb je moeite met het maken van de juiste kledingcombinaties? Style Advisors Eveline & Jantine staan voor je klaar in de Boutique te Heemskerk om jou te inspireren. Behoefte aan een persoonlijk style advies? Even alle aandacht voor jou? Of vind je het gezellig om met een groepje vriendinnen een workshopavond bij te wonen? Meld je dan gratis aan op www.intercityonline.nl en creëer samen met de Style Advisor een garderobe voor elk moment.

Ook online inspireren we je dagelijks met de mooiste mode via Facebook en Instagram. We love to inspire you!

Feeling good and enjoy life!