Hotel Heemskerk

Marquettelaan 34, 1968 JT Heemskerk Kaart

Zondag 0.00 - 0.00

Overnachten nabij duinen, strand en zee

Ons hotel heeft met haar 65 kamers een ruime keuze voor een heerlijk verblijf. Hotel Heemskerk is gelegen op een unieke plek, verscholen in het groen. Een plek waar je de rust kunt vinden maar waar vanuit je ook op avontuur kunt gaan: alleen, met je partner of met het hele gezin!

Een nieuwe frisse start!

Halverwege 2023 heeft Hotel Heemskerk een nieuwe frisse start gekregen. Gasten van Hotel Heemskerk kunnen rekenen op een heerlijk, ontspannen en geheel verzorgd verblijf in een veelzijdige omgeving. Waar je ook naar op zoek bent: actief de omgeving ontdekken of juist even helemaal niets, bij ons hotel kan het allemaal.

Op ontdekkingstocht

Het leuke van ons hotel is dat onze omgeving zeer rijk is aan de leukste uitstapjes. Vanuit het hotel wandel of fiets je binnen 18 minuten door de glooiende duinen richting het mooie strand van Heemskerk. Maak jouw verblijf compleet met een bezoek aan de beste restaurants, gezellige dorpjes, markten, wellness, musea, (natuur)speeltuinen of spannende sportactiviteiten.

Zien we je snel?

Het team van Hotel Heemskerk kijkt er naar uit je te ontmoeten! Zodra jij de sleutel hebt ontvangen bij de receptie, kan het genieten beginnen. En ondertussen staan wij 24/7 voor je klaar om van jouw verblijf een onvergetelijke ervaring te maken.