HoorCare Heemskerk

Van Coevenhovenstraat 4, 1961 NX Heemskerk Kaart

Maandag Gesloten

HoorCare: uw audicien in Heemskerk
Een goed gehoor klinkt als vanzelfsprekend, maar dat is niet altijd het geval. Op het moment dat uw gehoor minder goed werkt, kan dit erg vervelend zijn. We leven nu eenmaal in de “eeuw der communicatie”. Uw oren gebruikt u voor het telefoneren, het luisteren van muziek of het deelnemen aan het verkeer. Bij twijfel aan uw gehoor kunt u terecht bij HoorCare in Heemskerk, Santpoort-Noord en Castricum, al drie generaties lang leveren onze audiciens hooroplossingen van hoge kwaliteit.

Perfecte zorg voor uw oren en gehoor staan centraal bij de audiciens van HoorCare. Met behulp van de meest geavanceerde apparatuur meet onze audicien Richard Dekker uw gehoor op. Indien nodig meten wij een hoortoestel aan of adviseren over een andere hooroplossing. Onze service reikt zo ver, dat u ook met een hoortoestel van een andere winkel bij het team van HoorCare terecht kunt.

Hooroplossingen en service van kwaliteit
HoorCare is een StAr-gecertificeerde audicien. Dit officiële keurmerk staat voor Stichting Audiciensregister (StAr) en bewaakt de kwaliteit van Nederlandse audiciens. Daarnaast zijn we lid van de CvZA, de vereniging van zelfstandige vakaudiciens die zich aan de hoogste kwaliteitsnormen houden. Omdat we nauw samenwerken met Audiologische centra en KNO-artsen, kunnen wij een doorverwijzing voor u in orde maken, mocht dit gebleken zijn na onderzoek!

Voor een vrijblijvende kennismaking, een luisterend oor of een hoortest bent u van harte welkom bij HoorCare in Heemskerk. Onze audiciens bieden zorg voor uw oren onder genot van een heerlijk kop koffie met iets lekkers.