Glad Fashion

Maandag Gesloten
Donderdag Gesloten

Nice to meet you!

Ik ben Rachel 29 jaar oud en in maart 2020 begonnen met een webshop in hippe damesmode. Mega leuk en wat een avontuur. Nu één jaar later openen we een klein winkeltje in het leukste dorp van Noord-holland. Het idee achter Glad Fashion? De mooiste items zorgvuldig en met liefde geselecteerd in het binnen- en buitenland. Hippe betaalbare must-haves, voor ieder wat wils. Maar het allerbelangrijkste is dat onze collectie toegankelijk en draagbaar is voor iedere vrouw. Onze inspiratie? Dat ben jij! Met persoonlijke aandacht en styling advies maken we jou graag blij. Voor elke gelegenheid een gepaste outfit.

Fashionparty’s of privé shoppen is bij ons allemaal mogelijk. Nieuwsgierig geworden? Volg ons vast op Facebook en Instagram we posten dagelijks leuke inspiratie. Ik hoop je snel te ontmoeten in de winkel.

Glad Fashion gelooft in de schoonheid van iedere vrouw en wil graag het mooiste in iedereen naar boven halen. Be a Rainbow!

Bezoek de website voor de actuele collectie!