Gewichtsconsulente Margreet van der Plas

Jan van Scorelstraat 52, 1961 EX Heemskerk Kaart

Dinsdag Gesloten
Donderdag Gesloten

Gewichtsconsulentepraktijk Margreet van der Plas is al 12,5 jaar toonaangevend in Heemskerk e.o. voor:

1. Persoonlijke begeleiding bij het afvallen
  2. Vitaliteitsworkshops voor bedrijven
  3. Nieuw: Doe-het-zelf afslankpakket: een‘Ticket to a Healthy You’
  4. Is voor jou ook het keerpunt bereikt?

Heb je besloten om wat kilo’s kwijt te raken? En dit keer géén dieet, maar je levensstijl definitief veranderen zodat je nooit meer hoeft te lijnen? Dan ben je hier aan het juiste adres!
Verlang je naar een gezond lijf waar je je weer goed in voelt en dat bij je past? Wil je genieten van je mooie lijf en van lekker eten? Ik heb goed nieuws voor je: het kan! Zonder honger te lijden, gewoon, gezond en normaal eten!

1. Interesse in een vitaliteitsworkshop?

Ziekteverzuim, preventie, aandacht voor levensstijl en vitaliteit van werknemers: het wordt ook steeds belangrijker voor bedrijven en organisaties. Aangezien het de taak is van de werkgever om de werkdruk acceptabel te houden en te zorgen voor een gezonde werkomgeving, zie ik het ook als taak van de werkgever om hun werknemers te wijzen op hun verantwoordelijkheid naar zichzelf en hun collega’s. Uiteraard kun je de werknemers niet opleggen wat ze in hun vrije tijd wel of niet mogen doen, maar je kunt wel op een leuke en ontspannen manier voorlichting geven over een gezonde levensstijl. Diverse aspecten van vitaliteit worden besproken in deze 2-3 uur durende workshop: omgeving, voeding, beweging, persoonlijke keuzes en ‘mind’ (waaronder stress/werkdruk). Tevens is er ruimte voor de medewerkers om mee te denken hóe de organisatie kan bijdragen aan gezondere werknemers. Daar wordt niet alleen de werkgever wijzer van, de werknemer heeft er ook veel plezier van! Bedrijven zullen merken dat het overgrote deel van de deelnemers zéér enthousiast over de workshop is.

1. Ticket to a Healthy You

Met dit gezonde afslankpakket zit jij binnenkort weer lekker in je vel! Een compleet pakket voor 10 weken afvallen met gezonde weekmenu’s, heerlijke slanke recepten, een booklet van 80 pagina’s met 10 interessante afslankonderwerpen, beweegplanner, weegkalender, 25 lifestyletips; afvaltips waar je echt iets aan hebt, 10 motivatiekaarten om het vol te houden en dit alles in een mooie map!