Crokwel Sfeervol Wonen

Rijksstraatweg 75, 1969 LC Heemskerk Kaart

Maandag Gesloten

Crokwel Sfeervol Wonen

Crokwel Sfeervol Wonen is een familiebedrijf dat 31 jaar geleden haar deuren opende in het jaar 1989 Het begon allemaal met het verkopen van oud grenen meubelen en decoratie in een klein sfeervol winkeltje van 200m² op nummer 75 (aan de linkerkant op de foto). Met de tijd zijn wij uitgegroeid tot een groot bedrijf van 2000m² met een enorm aanbod aan meubelen zoals banken, stoelen, tafels, kasten en decoratie.

Crokwel Sfeervol Wonen is een betrouwbaar begrip geworden hier in de regio. De showroom verandert het hele jaar door en ons aanbod van meubelen verandert dagelijks.

Alles in onze showroom is vaak direct leverbaar. Om dit te kunnen realiseren hebben wij op de lijnbaan een magazijn. Daar staat onze voorraad om de winkel op en top te houden.

Het team van Crokwel doet er alles aan om de wensen van de klant te vervullen zowel in de prijs als in de service!

Onze service staat hoog bij ons in het vaandel, wij bezorgen gratis aan huis in de regio, alles wordt netjes uitgepakt en/of gemonteerd, waar nodig wordt er vilt onder de meubels geplaatst en als laatste wordt het verpakkingsmateriaal meegenomen.

Kom eens langs en laat u verrassen in onze sfeervolle winkel.

De koffie staat voor u klaar!

Tot gauw groetjes,

Team Crokwel.