Stichting Goed voor Elkaar

Kerklaan 1, 1961 GA Heemskerk Kaart

Stichting Goed voor Elkaar – Heemskerk

Dagbesteding
Goed voor Elkaar is een dagbestedingsplek in het centrum van Heemskerk in de vorm van gezellige lunchroom en cadeauwinkel. Komt u eens vrijblijvend een kijkje nemen in ons prachtige historische pand en maak kennis met ons bijzondere personeel. Zij staan u met veel plezier en toewijding te woord.

Lunchroom
Een ontspannen gelegenheid om een verantwoord kopje koffie en thee te drinken en te genieten van lekkernijen of een kleine lunch uit eigen keuken. Of wat dacht u van een uitgebreide High tea of lunchproeverij ? Ook dat is mogelijk bij ons.

Onze huisgemaakte taarten zijn ook te bestellen voor thuis.

Originele cadeautjes
Voor een betaalbaar en origineel presentje bent u bij ons aan het juiste adres. U kijkt uw ogen uit, zoveel keus voor een vriendelijke prijs.

We love the 50’s
We love the 50’s is een onderdeel van Stichting Goed voor Elkaar. Wij verkopen namelijk fantastische jaren 50 kleding, tassen, schoenen en accessoires door ons zelf ingekocht in Londen.

Dementie vriendelijke winkel
Sinds oktober 2015 is Goed voor Elkaar de eerste ‘dementie vriendelijke winkel’ in de IJmond!

De Stichting Goed voor Elkaar
Op 1 juni 2012 zijn Esther en Linda deze bijzondere winkel in Heemskerk aan de Maerten van Heemskerckstraat gestart. Naast het bieden van een duurzame en verantwoorde ontmoetingsplek, willen zij de mensen in Heemskerk en omstreken, kennis laten maken met een doelgroep die ze doorgaans niet tegenkomen in het dagelijks leven. Terwijl ze eigenlijk zoveel van elkaar kunnen leren.

Naar de visie van Esther heeft ieder mens het recht als volwaardig persoon aan deze maatschappij deel te nemen. Met het opzetten van Goed voor Elkaar denkt zij deze doelgroep een prachtige gelegenheid te bieden om dit te realiseren.

Kerklaan 1
3 juni 2020 opende Esther en Linda de deuren op hun nieuwe locatie: Kerklaan 1. Een prachtig monumentaal pand, dat voorheen dienst deed als kraamkliniek, verzorghuis en later muziekschool. Kortom een pand met Heemskerkse historie. Heel wat Heemskerkers zijn hier geboren, hebben in het ziekenhuis gelegen of muziekles gehad.

Stadsherstel Amsterdam heeft het pand gekocht van de gemeente Heemskerk en restaureerde het pand volledig. Op de bovenverdiepingen bevinden zich 16 prachtige appartementen voor mensen met een beperking. Op de benedenverdieping zit dagbesteding Goed voor Elkaar. Een uniek concept in een fantastische locatie.

U bent van harte welkom om te zien hoe mooi het gebouw gerestaureerd is met respect voor de geschiedenis.

Kerklaan 1
1961 GA Heemskerk