Simons Kaas & Noten

Ruysdaelstraat 33, 1961 RM Heemskerk Kaart

Simons Kaas en Noten in Heemskerk is een speciaalzaak met een breed assortiment van Hollandse kazen, buitenlandse kazen, wijnen, bieren (nieuw!), noten, zuidvruchten, bonbons en truffels.

Waar wij voor staan is een klantvriendelijke persoonlijke benadering, gecombineerd met een hoogstaande service en een ambachtelijke kwaliteit.

Wij zijn een gemotiveerd team en doen er alles aan om uw wensen op gebied van kaasvariaties en andere traktaties waar te maken. Als u daar een combinatie bij denkt met andere producten zoals versgebrande noten, bonbons en een mooie fles wijn kan uw gezellige avond of partij niet meer mislukken.

Assortiment Simons Kaas & Noten
Wij hebben een breed assortiment aan kaas en noten. Naast de verschillende soorten kaas en noten, zijn wij er ook voor al uw wensen op maat! Denk hierbij bijvoorbeeld aan een cadeaumandje die u zelf samenstelt met producten vanuit de winkel.

Een kaasplankje, voor uzelf of om cadeau te doen en dan hebben we natuurlijk nog de cadeaubonnen! Volop keus dus!

Daarnaast kunnen wij natuurlijk ook andere pakketjes samenstellen, zoals een kerstpakket. Deze zijn er in alle prijsklassen te verkrijgen en door u zelf of door ons samen te stellen! Wij zijn hierin heel flexibel en meedenkend om uw wens zoveel mogelijk te vervullen! Kom voor vragen over de betreffende mogelijkheden gerust langs!

Wij heten u van harte welkom in onze winkel aan de Kerkweg 45 of bezoek onze website voor meer inspiratie: www.simonskaasennoten.nl