Sekil Hair & Beauty

Bachplein 15, 1962 CE Heemskerk Kaart

Sekil Hair & Beauty is sinds 2011 gevestigd op het Bachplein in Heemskerk!

Sinan Colakoglu en echtgenote Sevda Colakoglu-Bassahin zijn in september 2011 een kapsalon begonnen op het Bachplein. Sinan heeft al meer dan 15 jaar ervaring in het vak, omdat hij in Turkije zelf ook een eigen kapsalon had. Hij wil graag zijn specialiteiten nu ook in Nederland uitoefenen. Het is een kapsalon voor jong en oud, voor dames, heren en kinderen. U kunt terecht zonder afspraak, maar ook met afspraak.

Zij hebben naast het knippen voor de mannen ook extra specialiteiten, zoals scheren, baardtrimmen en netjes maken en een gezichtsmasker in combinatie met stomen. Bij elke knipbeurt worden uw oren ook netjes uitgebrand. Een bijzondere beleving die je een keer mee moet maken!

De dames kunnen terecht voor knippen, kleuren, highlights, permanent, watergolf, föhnen en uiteraard ook voor kapsels voor bijzondere gelegenheden, zoals een bruiloft of een feest.

In 2015 hebben zij de faciliteiten uitgebreid met een schoonheidssalon; u kunt dus nu ook terecht voor schoonheidsbehandelingen, massages, harsen, cosmetische hand- en voetverzorging, wimperextentions en de specialiteit epileren met touwtje voor uw wenkbrauwen en gezicht.

Maak een afspraak op telefoonnummer 0251-200344 of kom meteen even langs!

Sekil Kids Mode is sinds 2016 gevestigd op het Bachplein 9 in Heemskerk en heeft een grote collectie kinderkleding voor kleine prijsjes! Zij hebben een goede kwaliteit baby- en kinderkleding voor kinderen van 0 tot 12 jaar (t/m maat 164), maar ook voor een leuk kraamcadeautje kunt u bij hen terecht.

Kom eens kijken in onze winkel op het Bachplein 9!