Primera Fidelio

Haydnplein 6, 1962 KE Heemskerk Kaart

Bezorging
We hebben onze cadeau tafel in de etalage staan. Deze artikelen zijn genummerd en de prijs staat er ook bij. We bezorgen gratis vanaf 25 euro in Heemskerk en pakken het feestelijk in!

Primera Fidelio aan het Haydnplein 6 te Heemskerk is jouw winkel voor onder andere tabak, tijdschriften, kansspelen, boeken, cadeaukaarten, wenskaarten, beltegoed, kantoorartikelen, dagbladen, postzegels en tickets (evenementen en voetbal).

Wij zijn de gemakswinkel in de regio met de leukste akties. Bijna elke maand wel leuke en soms winstgevende akties.

Voor onze klanten zijn wij de vertrouwde winkel in de buurt met een unieke combinatie van producten en diensten voor iets leuks voor jezelf of een snelle boodschap.  Altijd persoonlijk, gezellig en goed geholpen!