Oor en Hoor Audicien Heemskerk

Van Coevenhovenstraat 21, 1961 NW Heemskerk Kaart

Zaterdag Gesloten

Oor en Hoor in Heemskerk
Bij zelfstandig audicien Oor en Hoor in Heemskerk vindt u een breed assortiment aan hoortoestellen, gehoorbescherming en andere hooroplossingen. Onze vakaudiciens bieden hoogstaande kwaliteit en service en geven u de persoonlijke aandacht die u verdient! Van een gehoorapparaat tot gehoorbescherming, op maat gemaakte slaap- en zwemdoppen, u kunt altijd bij de professionele audiciens van Oor en Hoor terecht.

Gratis hoortest in Heemskerk
Voor u een gehoorapparaat uitzoekt, is het belangrijk dat uw gehoor getest wordt. Bij Oor en Hoor in Heemskerk voeren onze audiciens een vakkundige gehoortest uit. Aan de hand van de resultaten geeft onze audicien vrijblijvende informatie over een passende oplossing. Vaak is dat een hoortoestel, maar in sommige gevallen kan er ook een andere hooroplossing geadviseerd worden.

Kom langs bij Oor en Hoor in Heemskerk voor een vakkundige gehoortest of voor meer informatie over gehoorapparaten, gehoorbescherming, zwem- en slaapoordoppen. Gewoon zoals het hoort!