Marcel Sport

Deutzstraat 24, 1961 NT Heemskerk Kaart

Donderdag Koopavond 9.30 - 17.30

Een begrip? Ja, zo kun je Marcel Sport zonder twijfel noemen. Sporters in Heemskerk en omgeving kennen de winkel in het hart van het dorp allemaal. Niet vreemd, want Marcel Sport is er al net zo lang als veel sportclubs in Heemskerk. Of zelfs langer. Al veertig jaar staan de mensen van Marcel Sport klaar voor de sporters, klaar om de klanten te voorzien van het juiste materiaal en het juiste advies.

Veertig jaar ervaring. Dat maakt Marcel Sport zo bijzonder. Alle kennis en kunde die we al die jaren hebben opgedaan, geven we door aan onze klanten. Om al die mensen op een goede manier hun sport te laten beoefenen. En al die kennis en kunde zit ook in onze werkwijze. Marcel Sport kent de sporten, kent de markt en de mensen en stemt daar de collectie op af. Constant zijn we op zoek naar nieuwe collecties, nieuwe producten. Alles voor de klant.

Vaste klanten weten het, nieuwe klanten merken het: bij Marcel Sport loop je makkelijk even binnen. Kijk rond in onze moderne winkel. Zie de uitgebreide collecties van de topmerken op het gebied van tennis, voetbal, fitness, zwemmen en wintersport. Vrijetijdskleding, sneakers of de laatste sportmode voor de kinderen? Laat je verrassen. Ervaar de kennis en hulpvaardigheid van onze medewerkers.

Marcel Sport is gelegen in het winkelhart van Heemskerk. Goed bereikbaar, ook met de auto. Parkeren is geen probleem. De auto kun je eenvoudig kwijt, recht voor de deur. Gratis. Aarzel niet, maar kom eens langs en ervaar zelf waarom Marcel Sport een begrip is in Heemskerk.

Wij verkopen de volgende merken: Adidas, Asics, Babolat, Barts, Bergstein, Bjorn Borg, Brooks, Brunotti, Converse, Dunlop, Eastpak, Hummel, Icepeak, Ipanema, K-Swiss, Le Papillon, Luhta, Nike, Odlo en Olang.