Kapsalon Van Tunen

Kerkweg 56, 1961 JD Heemskerk Kaart

Kapsalon Aad van Tunen is gevestigd aan de Kerkweg in het centrum van Heemskerk en al jarenlang een begrip in het dorp. We zijn een all-round kapsalon; dames, heren en kinderen zijn hartelijk welkom in onze salon.

We zijn vernieuwend bezig; de salon heeft een prachtige make-over gehad en wij volgen de actuele trends op de voet. U heeft de keuze uit verschillende behandelingen, maar ook als u het nog niet precies weet, staan wij voor u klaar om een goed advies te geven.

Dames met zeer sterk gekruld haar kunnen ook voor een mooi glad resultaat bij ons terecht voor een keratinebehandeling. De keratine behandeling is niet chemisch.

Wij hebben verschillende producten in onze salon zoals: Kerastase, Goldwell, Keune, Joico, Calmare, Global Keratin, Agadir en Diora. Deze producten zijn allemaal verkrijgbaar bij ons in de salon.

U kunt een afspraak maken via 0251-231437 of u kunt zonder afspraak bij ons binnen komen lopen.

Tot ziens bijĀ Kapsalon Aad van Tunen!