Juwelier Ibink

Burgemeester Nielenplein 34, 1961 NV Heemskerk Kaart

Juwelier Ibink in Heemskerk heropende in november 2012 zijn deuren na een complete verbouwing. Eigenaren Martijn en Geb Ibink hebben samen met Lars Beuker (VanFormaat) een totaal nieuwe winkel ontworpen.

De sieraden en horloges zijn van een prijsklasse die hoort bij de huidige trend, betaalbaar en modieus.

Opvallend is de vitrine “ARGENTO PER TUTTI” vooraan centraal in de winkel, met sieraden die met de meeste zorg
en aandacht speciaal voor u door Martijn Ibink zijn ingekocht.

Kleine reparaties worden ter plekke uitgevoerd, eventueel terwijl u wacht. Als er gesoldeerd moet worden, dan gaat het naar ons atelier waar we uw reparatie met de meeste zorg uitvoeren. Indien gewenst doen we kosteloos eerst een prijsopgave. Reparaties uiterlijk dinsdag gebracht zijn meestal dezelfde week al klaar.

Ieder sieraad is persoonlijk. De manier waarop u het draagt en de emotionele waarde die het voor u heeft maken het bijzonder. Wie nog een stapje verder wil gaan kan samen met eigenaar Geb Ibink een uniek ontwerp maken. Zilver, goud, titanium, met of zonder edelstenen het kan allemaal. Heeft u een trouwring van een geliefde die niet meer bij u is, wij vermaken het tot een schitterende ring, hanger of collier. We kunnen zelfs de as van de overledene fixeren in het sieraad.

Loop vrijblijvend binnen en geniet van de flonkerende sieraden en horloges door het Ibinkteam met liefde uitgezocht.

U kunt ook online shoppen op onze website, www.juwelieribink.nl