Juma

Deutzstraat 8, 1961 NT Heemskerk Kaart

Donderdag Koopavond 10.00 - 17.00

Juma in Heemskerk is een professionele speelgoed- en cadeauwinkel en staat voor kwaliteit en originaliteit van producten en een goede service en dat tegen een redelijke prijs.

De drijvende kracht achter Juma zijn de 15 bijzondere winkelmedewerkers die de winkel tot een succes weten te maken. Met elkaar dragen zij zorg voor alle taken die er in een winkel gedaan moeten worden. Juma is dan ook niet alleen een professionele speelgoed- en cadeauwinkel maar ook een kansrijke leer- / werkplek voor mensen met een lichte tot matige verstandelijke beperking. Het biedt hen de mogelijkheid om te integreren, zich te ontwikkelen en hun persoonlijke talenten zinvol in te zetten. Mensen met een verstandelijke beperking willen immers, net als ieder ander, met trots en plezier aan het werk zijn en integreren in de maatschappij. Juma biedt hen deze mogelijkheid.

Juma bevindt zich al sinds 1997 op de Deutzstraat 8 in Heemskerk en is één van de leerwerkplekken van Het Loopbaancentrum van de Hartekampgroep.

Bent u op zoek voor een bijzonder cadeautje, kom dan zeker even langs in onze winkel aan de Deutzstraat 8!

Voor meer informatie over onze winkel, zie onze website: www.juma.nl