In Heemskerk

Burgemeester Nielenplein 6, 1961 NV Heemskerk Kaart

Winkelen in Heemskerk is leuk en gezellig. Het is ook niet verwonderlijk dat er zoveel mensen – ook buiten Heemskerk – naar het Centrum, Europaplein, Bachplein, het Haydnplein of het Citadel komen, op zoek naar een specifieke winkel of gewoon lekker om te struinen! Op In Heemskerk kunt u vrijwel alle winkels vinden!

Lekker eten & drinken in Heemskerk! In Heemskerk heeft u een ruime keus in verschillende restaurants, cafés en lunchrooms om tussen het winkelen door een lekker broodje te eten of ’s avonds sfeervol te dineren. Er is – vooral in de zomermaanden – regelmatig muziek en gezelligheid in Heemskerk. De eerste week in september is de beroemde Feestweek in Heemskerk en gaat het hele centrum op z’n kop!