Herberg Heemskerk

Anthonie Verherentstraat 1, 1961 GD Heemskerk Kaart

Er zijn geen vaste openingstijden.

Herberg Heemskerk Coaching en ont-moeten

De missie van Marjan van den Haak (coach, trainer en ont-moeter): het mogelijk maken, dat iedereen minimaal één uur per dag aan zichzelf kan besteden voor zelfzorg en/of zelfreflectie. In ons drukke leven vaak een hele opgaaf. Je bent er moe van…van al het moeten, voor je gezin, je werk, de school van je kinderen, je ouders, vrienden, voor….Pfff, en dan ook nog een uur vrij maken voor jezelf? Hoe dan?

Zonder schuldgevoel jezelf centraal zetten. Zodat je leeft in plaats van overleeft. Marjan helpt je om meer ontspannen in jouw leven te gaan staan, inzicht te krijgen in wat jij werkelijk wilt en stappen daarvoor te zetten en te groeien. Het aanbod in de praktijk richt zich op twee pijlers:

– het ervaren van ont-moeten: meditatie, ontspanningsmassage en sessie Zachte Aanraking

– het leren van ont-moeten: coaching (losse gesprekken of een traject), trainingen, mindfulnessgroep

Herberg Heemskerk is dé plek in huiselijke sfeer, waar je ondersteund wordt, waar je welkom mag zijn met al je gevoelens, gedachten en emoties; met een lach en een traan. Hoe spannend ook, we doen het samen en stapsgewijs.

Ik kijk uit naar onze ontmoeting.

Gevestigd in het vernieuwde Gezondheidscentrum Heemskerk. 1e etage, lift aanwezig.

www.herbergheemskerk.nl