Expert Heemskerk

Van Coevenhovenstraat 28, 1961 NX Heemskerk Kaart

Donderdag Koopavond 9.30 - 20.00

Welkom bij Expert Heemskerk
Bij Expert Heemskerk geven wij u graag advies op maat, persoonlijke aandacht en hulp om het product te vinden dat aan al uw wensen voldoet. Rustig op uw gemak, onder het genot van een kopje koffie tot de juiste keuze komen. Of het nu gaat om een airfryer, een strijkbout, een stofzuiger of multiroom-speakers, niets is leuker dan het uit eigen hand ervaren. Met regelmaat hebben wij specifieke productdemonstraties in de winkel. Wanneer u een product heeft wat u graag gedemonstreerd wilt zien, dan doen wij dit ook voor u. Afhankelijk van het product en de drukte in de winkel kunnen wij hiervoor ook een afspraak maken, zodat wij rustig de tijd voor u kunnen nemen en u van persoonlijk advies kunnen voorzien.

Petra’s choice
Keuzes, keuzes, keuzes… wat valt er veel te kiezen! Elke fabrikant, winkelketen of internetsite zal u proberen duidelijk te maken dat hun product of dienst de allerbeste is. Uit ervaring weet ik dat dit absoluut niet altijd het geval is. Al deze bedrijven staan niet zo dicht bij de klant als ik. U kunt mij immers altijd aanspreken of vragen stellen. Voor mij is het belangrijk dat de klant goede artikelen koopt, waar wij ook de juiste service op kunnen geven mocht er onverhoopt toch iets mis mee zijn.

Om u te helpen gemakkelijker te kiezen, test ik heel veel artikelen zelf (kijk maar eens op onze Facebook-pagina). Ik heb dagelijks contact met onze technische dienst waarbij ik nauwlettend in de gaten hou of artikelen aan mijn kwaliteitseisen voldoen. Artikelen die door mijn keuring komen, krijgen het stempel “Petra’s choice”. U vindt dit logo op diverse apparaten in de winkel. Deze apparaten verkoop ik u met een gerust hart. Dit logo plak ik niet zomaar op een apparaat. U kunt hier op vertrouwen. Gemakkelijker kiezen dus!