Dierenspeciaalzaak Gunshies

Maerelaan 7B, 1961 KA Heemskerk Kaart

Dierenspeciaalzaak Gunshies is gevestigd op de Maerelaan 7B in Heemskerk. Gunshies is geen merk hondenvoer, maar de naam van ons bedrijf dat wij eerst vanuit ons huis voerde.

Sinds 1 april 2012 is de winkel in Beverwijk geopend en sinds 1 maart 2019 in Heemskerk.

De naam is samengesteld uit de letters van onze honden Gundah en Chiva. Al enige jaren geven wij onze honden kant en klaar vlees (kvv) en Barf. Om ze een zo goed mogelijk uitgebalanceerd en afwisselend menu te geven, varieer ik zo veel mogelijk in de diverse soorten en merken Kvv. Wij liepen altijd tegen het feit aan dat het moeilijk was om meerdere merken tegelijk in een winkel te vinden. Hieruit is het idee geboren om in deze omgeving aan de behoefte daarin te voorzien.

En zo zijn wij uitgegroeid tot een dierenwinkel met een tweede filiaal en een breed assortiment in voeding, snacks, natuurlijke supplementen voor honden, katten, vogels en ga zo maar door.

Komt u eens langs in onze winkel of bezoek ons online via Facebook!