Decorette Heemskerk

Kerkplein 5A, 1961 EA Heemskerk Kaart

Het team van Decorette Heemskerk staat altijd klaar om je te adviseren en te begeleiden. Of je nu kiest voor een industriële ruimte of een romantische kamer, er is altijd genoeg inspiratie aanwezig. Van woonwens naar werkelijkheid. Samen ontdekken we de mogelijkheden om van jou huis een thuis te maken.

Decorette Heemskerk staat altijd voor je klaar om je te begeleiden met interieuradvies op maat. Of het nu gaat om de perfecte vloer, de juiste wandbekleding of de ideale raamdecoratie. De totaaloplossing voor je interieur vind je bij Decorette Heemskerk en we schenken ook nog eens de lekkerste koffie.

Onze service
Hoe vaak schuif jij met je meubels? En is het nog steeds niet ideaal? Waarom vraag je Decorette Heemskerk niet om even mee te kijken? Dat doen we graag, vaak ook gratis en bij je thuis. Geen dure adviezen en snelle praatjes. Wij geloven dat onze ideeën voor zich spreken. En wat je ermee doet, dat is verder aan jou.

Klik hier om een afspraak te maken!