Brantjes Fashion

Kerkweg 28, 1961 JD Heemskerk Kaart

Donderdag Koopavond 9.30 - 18.00

U vindt bij Brantjes Fashion te Heemskerk een dynamische damescollectie in damesmode, waarin de nieuwste modetrends zijn opgenomen.

Onze collectie kenmerkt zich door het feit dat wij elke maand een vrijwel nieuw modeassortiment brengen. Dat betekent voor u dat er bij Brantjes Fashion dagelijks nieuwe items aan ons assortiment worden toegevoegd. U vindt bij ons o.a. de volgende merken; Street One, Vero Moda, EDC, LTB jeans, Mexx, Object, JunaRose, Cecil, Noisy May en s.Oliver.

Met zorg en enthousiasme heb ik onze collectie voor u samengesteld. Ik nodig u dan ook van harte uit deze bij ons te komen bekijken. Ons vakkundig team staat voor u klaar met een persoonlijk en eerlijk advies.

Elke klant wordt door ons op een persoonlijke manier behandeld en geadviseerd. Wij willen graag dat onze klant tevreden de winkel verlaat, blij met haar aankoop!

Brantjes Fashion is een voorloper in de trends en koopt de meest modieuze items voor u in. De catwalks worden scherp in de gaten gehouden door ons.

Gezellig op een avond met een stel vriendinnen, (schoon)zussen, dochter (s), moeder etc., door de nieuwe collecties struinen? Dat kan! Maak een afspraak op een avond dat het u uitkomt.

Shoppen met vriendinnen samen met een personal shopper
Bij binnenkomst wordt u welkom geheten door uw personal shopper(s)naar keuze. (afhankelijk van de grootte van de groep)Terwijl U geniet van een lekker glas prosseco vertelt ze iets over de trends van het seizoen en geeft u uitleg over de actuele collectie. Daarna spreekt ze met u en uw groep de wensen door en kan het passen beginnen. U heeft de winkel helemaal voor u alleen!

Kijk voor de actuele trends op onze websitewww.brantjesfashion.nl.