The Workout

De Velst 3, 1963 KL Heemskerk Kaart

Zondag 9.00 - 12.00

WELKOM BIJ THE WORKOUT IN HEEMSKERK

Wij heten u van harte welkom op de website van Aerobics & Dansstudio The Workout. Voor veel mensen is een sportschool niet de plek waar zij zich prettig voelen, terwijl ze wel graag aan sport zouden willen doen. Wij creëren een gezellige plek waar een ieder zich ontspannen voelt en zich vrij voelt om te komen sporten, in welke les dan ook!

Doelgericht bewegen, goed in je vel zitten, ontspannen en vooral gezellig samen sporten of dansen, dat is het idee van The Workout. In de afgelopen periode hebben al een heel aantal mensen de weg gevonden naar de lessen van The Workout en daarom proberen we het lesaanbod steeds uit  te breiden.

Vanaf 16 augustus 2014 verzorgt The Workout alle lessen op 1 locatie: De Velst 3 te Heemskerk (dansschool Aad Schoorl). The Workout verzorgt 7 dagen per week diverse lessen op sport, aerobics en dansgebied. Allen met een specifiek karakter en met een eigen doelstelling. (zie lesrooster). U bepaalt zelf wanneer u welke les wilt volgen, dat kan zelfs iedere week verschillen. U kunt kiezen uit meerdere abonnementsvormen, u bepaalt dus geheel zelf wanneer en hoe vaak u wilt sporten. Ideaal bij wisselende werktijden, schoolgaande kinderen en in combinatie met andere hobby’s.

Wij geven les in:

• BootcampForkids
  • Breakdance

Ook nieuwsgierig?

Stap gerust eens binnen voor meer informatie of een gratis proefles!