Dance Studio Patty

Kerkweg 219, 1964 KJ Heemskerk Kaart

Dance Studio Patty in Heemskerk is voor iedereen. Wij bieden lessen aan op elk niveau en voor elke leeftijd. Er is een zeer uitgebreid aanbod van dansstijlen. Denk daarbij aan klassiek ballet, peuterdans, jazz dance, tap dance, urban, streetdance en zumba. Naast dit lesaanbod voor recreanten verzorgen wij ook begeleiding ter voorbereiding op een professionele dansopleiding.

Dance Studio Patty is zeer trots op de vijf selectie teams en het Showteam The Explosions die optredens verzorgen bij diverse evenementen. Daarnaast hebben deze teams al verschillende prijzen in de wacht gesleept.

Dansen is passie: voor bewegen, voor muziek en gewoon plezier hebben. Heb je eerder gedanst of wil je beginnen met dansen? Onze docenten hebben net als jij een passie voor dans. Zij zullen jou begeleiden en stimuleren om het beste uit jezelf te halen. Wil je een stapje verder en jezelf uitdagen en een nog betere danser worden?
Dan kun je auditie doen voor onze selectiegroepen of het Showteam. Naast de danslessen volgen onze dansgroepen ook events, (inter)nationale wedstrijden, workshops om zoveel mogelijk kanten van het dansen te ervaren. Daarnaast biedt Dance Studio Patty begeleiding aan danstalenten, ter voorbereiding op de Dans/Theater Academie!

Lesaanbod:

Kom bij ons een proefles doen! Move your Body!