Restaurant Twaalfmaat

Communicatieweg 12, 1967 PR Heemskerk Kaart

Zondag 10.00 - 21.00

Restaurant Twaalfmaat gelegen aan de oostzijde van Rijksweg A9 te Heemskerk is gegroeid van een “eetgelegenheid” tot een restaurant waar je “uit eten gaat”.

Sinds 11 november 1996 worden er 365 dagen per jaar ontbijten, lunches en diners geserveerd. Het restaurant dat zijn deuren opende voor de weggebruikers van rijksweg A9 is uitgegroeid tot een restaurant met een regionale functie.

Het restaurant beschikt over vergaderzalen voor 2 tot 40 personen met gratis WiFi. U kunt er ook terecht voor verjaardagen, recepties, feestavonden, koffietafels, koude- en warme buffetten tot 200 personen. Door de sfeervolle inrichting en ruime opzet kunt u gezellig privé met uw tafelgenoten van de maaltijd genieten.

Vergaderen op een externe locatie? Bij Restaurant Twaalfmaat bent u aan het juiste adres, de vergaderruimtes zijn van alle gemakken voorzien.

Verjaardag, receptie, feestavond? Voor een koffietafel, koud- en warm buffet kunt u terecht bij Restaurant Twaalfmaat.

Zet de TomTom op Twaalfmaat Heemskerk na een dagje toeren met de auto, neem een overheerlijk sateetje na een fietstocht of een lekker vers gebakken broodje tijdens een stevige wandeling door de polder.

Er wordt een driegangen keuze menu geserveerd voor € 24,50! Van dagelijkse aanvoer van verse kabeljauw maakt de kok heerlijke kibbeling en “lekkerbekken”. Ook voor vegetarisch eten en de liefhebber van nagerechten kunt u terecht bij Restaurant Twaalfmaat.

Meer informatie? Neem contact met ons op via telefoonnummer 0251-258299 of per mail: info@twaalfmaat.nl

Gastvrije groet,

Restaurant Twaalfmaat