Jacks

Dinsdag Gesloten
Zondag 11.00 - 0.00

WELKOM BIJ JACKS BIER CAFE IN HEEMSKERK

Geweldig dat u langskomt! Het is hier inmiddels bijna net zo gezellig als in onze echte bier cafe. Er mist alleen iets. Iets dat doorgaans niet uit uw computer komt…..gezelligheid en gastvrijheid! Een gewoon biertje is natuurlijk heerlijk, maar wat dacht u van een wekelijks wisselende speciaal bieren van het vat? Met maar liefst meer dan 50 biersoorten uit de fles en 9 van de tap kunnen wij ons rekenen tot één van de biergiganten in de regio. Wij passen ons assortiment aan het seizoen, zo hebben wij altijd passende bieren, Gin & Tonics en wijnen. Ook voor een heerlijke cappuccino of verse muntthee met verse appelgebak of cheesecake zit u bij ons goed. En met een beetje medewerking van de weergoden kunt u die allemaal komen proberen op ons gezellige (verwarmd) terras.

Maar het is natuurlijk niet alles bier dat de klok slaat in ons café. Ook voor een goeie lunch bent u bij ons op het juiste adres! Vanaf 12:00 is onze keuken geopend. Er is voor jong en oud van alles te beleven. Zo houden wij iedere maand een PubQuiz en verzorgen wij vaak live muziek en zelfs voor een goed gesprek met onze barkeep(st)ers zit u hier goed. Er is voor ieder wat wils. Wij zijn een echt café met een huiskamersfeer waar iedereen zich snel thuis voelt. Voor u het weet behoort ons personeel tot uw vriendengroep.

Dus voor een niet virtueel biertje moet u langskomen op de Kerkweg 9 in Heemskerk. Zo ongeveer in het epicentrum van het dorp. Wij openden onze deuren in 2004 en zijn inmiddels niet meer weg te denken uit het bruisende horecaleven van Heemskerk. Kom op de fiets, want het kan zomaar weer eens beregezellig worden!

Bekijk hieronder een impressie van Jack’s Bier Cafe

Meer informatie of vragen? Bel 0251-252790 of bezoek onze website!