IJssalon Verdonk

Kerkweg 70, 1961 JE Heemskerk Kaart

Zondag 12.30 - 21.00

IJssalon Verdonk en Heemskerk zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Als één van de oudste ijssalons van Nederland heeft IJssalon Verdonk zich genesteld in de harten van de Heemskerkers en ver daarbuiten.  Als één van de oudste ijssalons van Nederland heeft IJssalon Verdonk zich genesteld in de harten van de Heemskerkers en ver daarbuiten. Hier bent u altijd welkom voor een heerlijk ijsje, een verfijnd kopje koffie of gezellig kopje thee.

Wij zijn open van 12.30 tot 20.30 van dinsdag t/m zondag in de maanden maart en april, september en oktober. Van mei t/m augustus bent u zelfs welkom tot 22 uur ’s avonds. Laat u verrassen door het heerlijke ambachtelijk ijs van de beste boerenmelk. Of drink een biologisch kopje koffie of thee, geleverd door Simon Lévelt.

De perfecte locatie om te relaxen van een dagje duinen en strand, bij te komen van een middagje uitgebreid winkelen of om af te spreken met vrienden. Even gezellig chillen in de ijssalon of op het terras met gratis Wifi. Maar bovenal is IJssalon Verdonk de plek in Heemskerk om te genieten van een overheerlijk ambachtelijk ijsje.

Ambachtelijk ijs van de beste boerenmelk
Verdonk ijs wordt dagelijks vers bereid met de beste boerenmelk. Alles zonder kunstmatige toevoegingen en met de inzet van de beste ingrediënten. We gebruiken voor ons ijs melk van een boerenfamiliebedrijf uit de regio met een historische geschiedenis. Door de rijke bodem waar de koeien op grazen, zit de melk vol met gezonde probiotica. Rijk aan omega 3 en boordevol vitamines en mineralen. Puur natuur dus!

Door jarenlange ervaring van dit boerenbedrijf en hun inzet voor het streven naar de beste harmonie tussen boer, de dieren en de omgeving, is deze melk de perfecte basis voor ons ambachtelijke ijs. Gezonder en lekkerder kan niet! Puur natuur en elke dag vers bereid, dat is waar we bij Verdonk trots op zijn!

Als enige ijssalon in de regio hebben wij ook glutenvrije en lactosevrije ijshoorntjes.

Bent u nieuwsgierig? Laat u verrassen en neem een kijkje in onze ijssalon!