Hotel & Chateau Marquette

Marquettelaan 34, 1968 JT Heemskerk Kaart

Zondag 0.00 - 0.00

Hotel & Chateau Marquette

Het is alsof je een sprookje binnenloopt. Chateau Marquette ligt op een bosrijk landgoed tussen Heemskerk en de duinen. Omgeven door een slotgracht met zwanen kijkt het kasteel uit over weilanden met schapen en ganzen. Oude bomen flankeren de oprijlaan, die je de weg wijst naar dit monument. Met zijn poort en toren, rijst het kasteel statig op uit het landschap.

Zakelijk
Vergaderen of een leuk bedrijfsfeest organiseren kunt u overal, maar als u echt iets bijzonders wenst kiest u voor onze prachtige locatie; Hotel & Chateau Marquette. Onze sfeervolle locatie is perfect voor vergaderingen, trainingen, teambuilding activiteiten, bedrijfsfeestjes en workshops. Het Chateau beschikt over meer dan 10 zalen voor vergaderingen, trainingen, productpresentaties, relatiedagen of heisessies. Zelfs een klein congres past, want de grootste zaal biedt plaats aan ruim 120 personen (150m²). ]

Hotel
Op 500 meter loopafstand van het Chateau bevindt zich Hotel Marquette (65 hotelkamers) hierdoor is het ook mogelijk om te verblijven. Dankzij deze unieke ligging kunt u volop genieten van de rust en stilte in de prachtige natuur. Na een goede nachtrust bent u weer helemaal klaar voor een nieuwe dag! Maar als uw klanten meer geïnteresseerd zijn om Nederland te ontdekken, kunnen wij u hier zeker ook mee helpen. Het hotel is 24/7 open, dag en nacht.

Trouwen
Het kasteel is natuurlijk ook een geweldige plek voor een romantische bruiloft en is een officiële trouwlocatie van de gemeente Heemskerk. Van ceremonie tot feest, receptie tot lunch of diner en natuurlijk het aansnijden van de bruidstaart.Bij mooi weer kan de huwelijksvoltrekking ook plaatsvinden in de kasteeltuin.

Restaurant
Het restaurant is van woensdag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 21.00 uur, zaterdag van 10.00 tot 21.00 uur en zondag van 10.00 uur tot 20.00 uur geopend voor  koffie of een glas wijn op het terras, een heerlijke lunch, soep en broodjes na een stevige wandeling of ’s avonds  een gastronomisch diner in de stijlvolle ambiance van het kasteel.

De locatie is goed te bereiken met de auto, heeft voldoende gratis parkeergelegenheid en is omringt door de prachtige Nederlandse natuur.

Reserveren kunt u op telefoonnummer 0251-257025.

Mr. T’s Bistro bar
De bar is geopend van maandag t/m zondag van 13.00 uur tot 23.00 uur. Diner van maandag t/m zondag 16.00 uur tot 21.00 uur. Reserveren kunt u op telefoonnummer 0251-257025.

Sales & Events
U kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer: 0251-257010.

Heeft u nog verdere vragen?
Onze eventmanagers denken graag mee. Bel of mail voor een afspraak. Tot snel!
T             0251 – 25 70 12
@           events@hotel-marquette.com