Het Dorrup

Kerkweg 2, 1961 JD Heemskerk Kaart

Zondag 10.00 - 23.00

Welkom bij Het Dorrup Grill & Wijn!

Met een heerlijk terras onder de platanen heb je het idee dat je op een Italiaans pleintje neerstrijkt, maar eenmaal binnen bij Het Dorrup lijk je een hip restaurant in New York te bezoeken. En dat allemaal in het centrum van het mooie dorp Heemskerk.

Van (h)eerlijke koffie om de dag mee te starten en een gezonde lunch in de middag tot een grillspecialiteit in de avond en een gin-tonic proeverij aan de bar als invulling voor de late uurtjes. Bij Het Dorrup weten we wat genieten is.

Gevarieerd, lekker en snel eten! Speciaal voor de winkeliers van het dorp Heemskerk, maar natuurlijk ook voor de mensen die graag op donderdagavond komen shoppen, heeft Het Dorrup De Koopavond Special.

Niet uitgebreid tafelen, maar wel een voedzame en lekkere maaltijd tussen het shoppen of werken door. Dan ben je bij ons aan het juiste adres, wij houden er op donderdagavond namelijk rekening mee dat je op tijd weer door de winkelstraat wilt lopen.

Take Away!

bereidt door onze chef en toch lekker thuis eten, bij Het Dorrup bieden we onze grillgerechten ook als Take Away mogelijkheid aan.

Is er geen tafeltje meer beschikbaar in ons restaurant, maar wil je toch genieten van onze gerechten? Of geen zin om te koken, maar wel thuis eten? Geniet aan eigen eettafel van onze gerechten alsof je in Het Dorrup zelf zit.

Geef jouw bestelling telefonisch aan ons door en wij zetten de gerechten voor je klaar.

Zijn er dieetwensen? Geen probleem, geef dit aan bij het plaatsen van de bestelling en onze chefs houden hier rekening mee. Take Away is mogelijk van dinsdag t/m zondag.

Graag vooraf telefonisch bestellen via 0251-823 455.

Klik voor het actuele aanbod door naar onze website of volg ons op Facebook en Instagram!