Halfweg Eten en Drinken

Hoogdorperweg 19, 1965 NB Heemskerk Kaart

Zondag 12.00 - 1.00

In een van de mooiste en rustigste buurten van het Noord-Hollandse Heemskerk vind je Halfweg eten en drinken.

Halfweg is een gezellige en ontspannen ontmoetingsplaats voor iedereen. De sfeer is met veel eikenhout, geweien en natuurtinten te omschrijven als warm en casual chic.

Halfweg beschikt over een prachtig terras dat op mooie dagen de hele dag in de zon ligt. Daarnaast heeft Halfweg een jachtkamer die uitermate geschikt is voor feesten, borrels, recepties, vergaderingen, high tea en private dining.

Halfweg heeft een veelzijdige menukaart met een juiste prijs-kwaliteitverhouding. Van eenvoudig eten aan de bar of op het verwarmde terras tot uitgebreid dineren met groepen tot 70 personen.

Geen zin om thuis te koken?  Bij Halfweg eten & drinken kan je ook saté afhalen.
Heerlijke varkenshaas saté zoals deze ook in ons restaurant wordt geserveerd, maar dan lekker thuis!

Bestel je saté via 0251 247575

Iets te vieren?
Allemaal hebben we wel eens iets te vieren. Een bijzondere verjaardag, een promotie, een geboorte, een jubileum of een verrassingsfeest.

Bij Halfweg kun je terecht voor een eenvoudige borrel met lekkere hapjes tot aan recepties en feesten met een heerlijk buffet en mooie gerechten. In onze stijlvol ingerichte bovenzaal hebben we ruimte voor 80 personen.

Bruiloften, borrels, bedrijfsfeesten en verjaardagen
Halfweg is uitermate geschikt voor bruiloften, borrels, bedrijfsfeesten en verjaardagen. Halfweg biedt je een zeer aangename vergaderruimte op de eerste etage. Deze ruimte kan per dagdeel met alle benodigde apparatuur worden gehuurd.

Wij hebben voor uw vergadering, bijeenkomst of feest arrangementen samengesteld, zodat u precies weet wat de mogelijkheden zijn.

Vergaderen
Vergaderen bij Halfweg betekent plezierig werken in een professionele omgeving. Binnen onze zakelijk verzorgde vergaderlocatie staan uw wensen centraal.
Onze bovenruimte leent zich daar bij uitstek voor. Na een gastvrije ontvangst met een kopje koffie of thee kunt u in een rustige werkomgeving uw vergadering starten. Halfweg beschikt over alle benodigde apparatuur. Dit geeft u een hogere mate van flexibiliteit en gemak.

Om het u gemakkelijk te maken werken wij in onze vergaderlocatie met kant-en-klare vergaderarrangementen. Binnen zo’n arrangement is alles van het begin tot het eind voorbereid.
Daarnaast verzorgen wij natuurlijk arrangementen op maat, die zijn samengesteld uit die elementen die u belangrijk acht voor een zakelijke bijeenkomst. Laat uw wensen daarom onze zorg zijn en ervaar de zekerheid van Halfweg in Heemskerk.

Receptie
Voor een receptie ter ere van een jubileum, promotie, afscheid of bruiloft biedt Halfweg eten en drinken vele mogelijkheden. Samen met u organiseren wij de perfecte receptie, compleet naar uw wensen.

Er is op de eerste etage een microfoon aanwezig voor de eventuele sprekers. Wij rekenen voor recepties geen zaalhuur en onze bediening zorgt voor een warme en hartelijke ontvangst. Onze keuken staat garant voor de perfecte culinaire verzorging.

Ook hebben wij receptiearrangementen dan weet u gelijk waar u aan toe bent en komt u niet voor verrassingen te staan.

Voor meer informatie kunt u via de website van Halfweg Eten en Drinken contact opnemen!