The Wax, Hair & Beauty Studio

Maerten van Heemskerckstraat 21m, 1961 EB Heemskerk Kaart

Waxstudio, Hair-& Beautysalon, alles onder één dak in hartje Heemskerk. Wij werken met Lycon wax producten en Absolution huidverbeteringsproducten.

OVER THE WAX, HAIR & BEAUTY STUDIO
Een plek waar ieder zich thuis voelt door de sfeervolle inrichting en  onze klantvriendelijkheid. Een fijne plek waar aandacht voor de klant, kwaliteit en kennis vanzelfsprekend is. Of je nu komt voor een trendy coupe, waxbehandeling of een facial. Wij verstaan ons vak en voeren dat vakkundig uit en met passie…

WAXING
In onze studio staat professionaliteit hoog in het vaandel. De revolutionaire Lycon precision Wax  sluit daar op aan en zorgt ervoor dat u een nagenoeg pijnloze behandeling ondergaat al vanaf 1mm lengte.

VOOR HEM & HAAR
In onze Hair studio wordt er vakkundig en volgens de laatste trends gewerkt. Of u nu komt voor een hippe coupe ,een creatieve kleuring of een Hair restoring treatment.

UITERLIJKE BEAUTY
In onze Beauty studio kunt u genieten van een heerlijke wellness beleving. Wij bieden diverse, op huidverbetering gerichte, gezichts- en lichaamsbehandelingen aan.

Voor actuele informatie kunt u onze website bezoeken!