Prismaat Makelaars

Maerten van Heemskerckstraat 21C, 1961 EB Heemskerk Kaart

Zaterdag Gesloten

Welkom bij Prismaat Makelaars o.g. in Heemskerk!

Wilt u een huis kopen of verkopen? Wij staan u bij gedurende het gehele traject. Tja, dat klinkt eenvoudig. En dat is het ook als u met Prismaat Makelaars werkt! Met behulp van onze volledige aan- en/of verkoopbemiddeling zal niets aan het toeval worden overgelaten. Omdat Prismaat Makelaars NVM lid is, bent u zeker van deskundig advies en, minstens zo belangrijk, bent u zeker dat Prismaat Makelaars uitsluitend voor 100% uw belang dient.

Prismaat Makelaars kent vier pijlers, waarop de organisatie is gebouwd: bedrijfsmatig onroerend goed, woningmakelaardij, taxaties en vastgoedmanagement. Daarnaast is de initiatie van nieuwbouw een speerpunt van de organisatie.

Op zoek naar een woning? Ons team van makelaars staan u bij gedurende het gehele aankooptraject. Wij maken het u eenvoudig, en leven ons in, in uw situatie. Met behulp van onze volledige aankoopbegeleiding zal niets aan het toeval worden overgelaten. Bij ons bent u verzekerd van een deskundig advies.

Voor actuele informatie bezoekt u onze website!