Fridsma & Vervest Advocaten

Maerten van Heemskerckstraat 27A, 1964 EC Heemskerk Kaart

Gewoon goede advocaten! Wij zijn thuis in Heemskerk, Beverwijk en Uitgeest

Fridsma & Vervest advocaten is het enige groene advocatenkantoor in de IJmond.

De oprichters, Nynke Fridsma en Wanda Vervest hebben ruime ervaring in de advocatuur. Fridsma & Vervest staat particulieren en kleine ondernemers bij op een groot aantal rechtsgebieden maar concentreert zich op die zaken waar het kantoor plezier aan beleeft: strafrecht, familierecht (echtscheiding en alimentatie), arbeidsrecht, sociale zekerheidsrecht en civiel recht. U kunt bij Fridsma & Vervest advocaten terecht als u een dagvaarding hebt ontvangen, hulp nodig heeft bij een echtscheiding of vragen heeft over alimentatie.

Fridsma & Vervest is een modern kantoor, dat midden in de regionale samenleving wil staan en zo milieuvriendelijk als mogelijk is, wil werken. Dat betekent dat bij voorkeur (maar niet uitsluitend) via de digitale weg met cliënten gecorrespondeerd wordt om de kosten te beperken en papier te sparen. Ook doet het kantoor zo veel mogelijk zaken met lokale of regionale bedrijven. De klanten komen niet alleen uit Beverwijk, Heemskerk, Uitgeest en Castricum (de IJmond) maar uit de wijde omgeving. In strafzaken staan de advocaten verdachten bij uit heel Nederland, en zelfs het buitenland.

Heeft u een juridisch probleem maar twijfelt u of u een advocaat nodig hebt? U bent welkom op het wekelijkse gratis spreekuur op maandag van 9.00 tot 11.00 uur. U kunt op de maandagochtend zonder afspraak terecht!

Als de advocaten er niet zijn, kunt u altijd een boodschap achter laten. Het kantoor is 24 uur per dag bereikbaar doordat de voicemail per email wordt doorgezonden. Zo weet u zeker: als het spoedeisend is, kan ik mijn advocaat bereiken!

Heeft u vragen of wilt u nadere informatie? Stuur dan een e-mail naar info@fvadvocaten.nl of bel 0251 – 745607