Dave Tuin- en Parkmachines

Ambachtsring 7, 1969 NH Heemskerk Kaart

Vanaf 1 maart 2017 heeft Dave Tuin en Parkmachines in Heemskerk zijn deuren geopend. Na 15 jaar ervaring in de tuin- en parkmachines werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. Het bedrijf heeft al bij aanvang het dealerschap verworven van Husqvarna en Atec aanhangwagens. Tevens willen wij ons hard gaan maken in de Husqvarna Automowers, de maairobots.

Onze werkplaats is een professionele werkplaats voor snelle vakkundige reparatie en onderhoud.

Wij beschikken ook over een service bus voor reparatie klussen op locatie. Voor onderhoud kunnen wij de machines ophalen en terugbrengen.

Husqvarna
Met al meer dan 325 jaar van innovatie en passie, levert Husqvarna producten voor bos, park en tuin aan professionals. Niet alleen de prestaties zijn belangrijk, maar ook gebruiksvriendelijkheid en veiligheid, zodat u uw werk efficiënt kunt doen. Husqvarna biedt een breed en nog steeds groeiend assortiment producten en accessoires, van kettingzagen en doorslijpmachines tot robotmaaiers.

Atec aanhangwagens
Atec maakt al decennia lang hoge kwaliteitsproducten van Nederlandse bodem. Elk product is een modern ontwerp, gemaakt van hoge kwaliteitsmaterialen met slechts een doel voor ogen. Optimaal comfort voor u en uw waardevolle transport!

Een aanhangwagen van Atec geeft u waar voor uw geld want Atec staat voor topkwaliteit, gebruiksgemak en een hoge inruilwaarde. Alle Atec aanhangwagens worden geproduceerd uit de beste grondstoffen. Koudgewalst volbad verzinkt staal, Fins berken multiplex (18mm) en Knott assen staan garant voor een lange levensduur en excellente rijeigenschappen. Hieruit volgend bezit u met een aanhangwagen van ATEC een door-en-door ontwikkeld kwaliteitsproduct, gekenmerkt door een intelligent ontwerp, een solide constructie en gebruikmakend van hoogwaardige materialen. Dit resulteert in maximaal comfort en een optimale veiligheid. Heeft u wel eens een aanhangwagen gehuurd? Dan is de kans groot dat u al eens kennis heeft gemaakt met onze producten, want Atec mag zich aanhangerleverancier van het grootste verhuurbedrijf in de Benelux noemen. Een betere garantie voor kwaliteit is er niet.

Wilt u de beste trailer voor uw paard? Atec heeft veilige paardentrailers die aan uw wensen voldoen! Atec maakt kwaliteitsproducten van Nederlandse bodem. Elke trailer is een modern ontwerp, gemaakt van hoge kwaliteitsmaterialen met slechts één doel voor ogen: Optimaal comfort voor u en uw paard!

Bezoek onze website voor actuele informatie!