Slentime

Jan van Scorelstraat 52, 1961 EX Heemskerk Kaart

Slentime is gevestigd in de Jan van Scorelstraat in Heemskerk en wordt geleid door Ans en Wilma. Sinds 2005 runnen wij onze slendersalon met veel succes. Vanaf de oprichting hebben wij al ruim 500 enthousiaste mensen begroet die elke week hun uurtje ontspanning bij ons hebben. Primair gaat het om het sportieve aspect, maar ook het sociale gedeelte vergeten we niet. We hebben een goede band met onze klanten. Een praatje vooraf, begeleiding bij het slenderen en samen gezellig een kopje koffie of thee achteraf. Dit hoort erbij en onze klanten stellen dit zeer op prijs.

Slenderen is gebaseerd op een uitvinding van B.H. Stauffer, een arts uit Californië. Zijn vrouw had polio en voor haar heeft hij, in de jaren 40, de zogenoemde bewegingsbanken ontworpen. Pas in de jaren 90 is deze uitvinding commercieel opgepakt, mede omdat men had ontdekt dat het ook helpt bij afvallen.

Slenderen is voor iedereen, voor mannen en voor vrouwen, maar vooral voor degene die:

• Tussen de 16 en 100 is.
  • Hun figuur plaatselijk willen corrigeren en verstevigen.
  • Een dieet volgen en hun huid en spieren niet willen laten verslappen.
  • Last van cellulitis (sinaasappelhuid) hebben.
  • Om medische redenen niet kunnen of mogen sporten.
  • Onbelast willen bewegen om soepel te blijven.
  • Geen zin of tijd hebben om in clubverband op vaste tijden te trainen of te sporten.

Bent u nieuwsgierig geworden? Kom vrijblijvend langs in onze slendersalon in de Jan van Scorelstraat voor een gratis proefles of bezoek onze website.

We verwelkomen u graag.

Ans en Wilma