JaaaYoga

Anthonie Verherentstraat 1, 1961 GD Heemskerk Kaart

Op de allermooiste plek in het hartje van Heemskerk vind je de sfeervolle YogaStudio van JaaaYoga. In deze heerlijke lichte en hoge ruimte heb je tijdens de Yogalessen een prachtig uitzicht op de kerktoren van de Laurentiuskerk.

JaaaYoga biedt verschillende soorten Yogalessen waaronder Hatha Yoga, Relax Yoga, Yin Yoga, Flow Yoga, Yoga Nidra en Pilates Yoga, voor elk wat wils dus.

Alle JaaaYoga lessen zijn met maximaal 8 deelnemers,  waardoor iedereen de maximale persoonlijke aandacht en correcties krijgt. Een proefles is gratis en er zijn verschillende vormen abonnementen mogelijk.

Bij inschrijving kun je gebruik maken van de MomoYoga app waarmee je makkelijk jouw wekelijks gekozen les kunt inboeken.

Gun jezelf ontspanning!

Er worden naast de wekelijkse lessen en Workshops binnen , ook Yogawalks en BeachYoga georganiseerd waar je éénmalig aan mee kunt doen. Voor het actueel aanbod van JaaaYoga kun je onze website bezoeken.

Voel je welkom bij het Team van JaaaYoga.

Namasté