HighZense Yoga

Anna Reynvaanstraat 15, 1963 BW Heemskerk Kaart

Mijn naam is Marcel Smit.
Onder de naam HighZense yoga geef ik sinds 2020 yoga in Heemskerk. Omdat ik nog geen vaste locatie heb, geef ik yogales op verschillende locaties in de Ijmond. Onder andere Yogaschool de Blauwe Vlinder, Boerderij Landzicht en in buurtcentrum d’Evelaer. Ik geef les in de yogavormen Yin Yoga, Yoga Nidra, Restorative Yoga en Stress Release Yoga. Maar je kunt bij mij ook terecht voor priveles en bedrijfsyoga. Lesgeven geeft me energie. Mijn hooggevoeligheid is hierin mijn kracht. De verstilling, de verbinding met mezelf, de rust en het vinden van kalmte in mijn hoofd en lichaam. Dat is precies waar yoga over gaat. Dit wil ik graag doorgeven aan anderen. Ik geef les op de wijze waarop ik zelf een yogales zou willen ontvangen door ruimte en rust te creëren. De ruimte voor liefde en jezelf mogen zijn. Dat is mijn missie.

Wees welkom in de les!

Liefs Marcel